środa, 22 października 2014

Moja mała kolekcja;)

W pierwszym poście przedstawie Wam moja kolekcję lakierów, które mam przy sobie i którymi wykonuję moje mani;) Nie mam ich tutaj jakoś dużo, jest zaledwie (albo aż:) ) ok 40sztuk, są w śród nich oczywiście moi ulubieńcy, ale też są takie które szału nie robią;P
Jeśli chciałybyście przyjrzeć się bliżej jakiemuś kolorkowi lub znać nazwę, piszcie;)

Oprócz lakierów do zdobień używam także brokaty, stempelki, cyrkonie, kwiatki, naklejki, ale te pokaże przy innej okazji. Wracając do lakierów, to średnio raz na tydzień zmieniam swoje paznokcie, z czego bardzo się cieszę, często jest tak, że już nudzi mi się dane zdobienie czy kolor dlatego go zmieniam;) Stwierdzam, że nie dla mnie hybrydy czy żele, za długo utrzymują się na paznokciach:) A Wy jak często wykonujecie nami na swoich pazurkach?
Pozdrawiam Natalia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz